במסגרת פעילות שיווקית של פריגת, גולשי האינטרנט מוזמנים לכתוב משפטים מחייכים ואלו ישודרו בשידור חי על גבי שלטים אינטראקטיביים שיוצבו ברציפי הרכבת. נוסעי הרכבת יוכלו להשתתף בדירוג ה"מסרים המחוייכים ביותר" ע"י לחיצה על השלט האינטראקטיבי ברציף ולתת לייקים למשפטים שהם הכי אוהבים.
לדברי רינת הלוי, מנהלת תקשורת שיווקית ,פריגת: " מדובר בפעילות דיגיטאלית המחברת בין העולם האמיתי לעולם הווירטואלי ומהווה דרך נוספת ליצירת מעורבות וזיקה עם המותג. אנו מאוד גאים בחדשנות הטכנולוגית המאפשרת לנו לשתף ולערב גולשים, וכן אנשים בשגרת יומם, בהווית המותג."
איך עובדת הפעילות? הגולש מעלה משפט, כאשר הוא מקליד אותו לתוך השלט המיוחד ובוחר באיזו תחנת רכבת הוא רוצה שהמשפט שלו יופיע. תוך מספר שניות הוא יכול לצפות בהתרחשות סביב השלט עם המשפט שלו בתחנת הרכבת שנבחרה. בין המשפטים המחייכים תיערך תחרות לייקים והזוכים ייהנו מפרסים מפנקים.
חברת פריגת עושה שימוש ראשון בישראל בפורמט השילוט האלקטרוני החדשני שמוצב בימים אלה בתחנות הרכבת בישראל. לצורך הפעילות פיתחה חברת פריגת לחצני "LIKE " על גבי השלטים האלקטרונים החדשים שהוצבו ברציפי הרכבת. בעודם ממתינים לרכבת על הרציף יוכלו העוברים ושבים לדרג את המשפטים שיופיעו על גבי השלטים על ידי לחיצה על כפתור "LIKE " גדול שהותקן על גבי השלטים. עם הלחיצה על כפתור ה"LIKE " יקבל המשפט שניכתב על ידי גולש האינטרנט דירוג . גולשי האינטרנט יוכלו לצפות בשידור חי בכל אחד מהשלטים על גבי המחשב כמו גם לראות את הדירוג שהם מקבלים מנוסעי הרכבת. זהו שימוש ראשון מסוגו שנעשה בתקשורת דו כיוונית עם שלטי חוצות.
לדברי גיא בר עם מבעלי ומנכ"ל ברעם פרסום מקורי: עם זכייתנו בפרסום ברכבת ישראל השקענו 600,000 יורו ברכישת מתקני שילוט אלקטרוניים ייחודיים אשר התחלנו להציב בימים אלה ברציפי הרכבת. אנו מתכננים להחליף את כלל מתקני השילוט ברכבת בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים."