תדיראן גרופ מאחדת את פעילות הפרסום במשרד הפרסום ראובני-פרידן

תדיראן גרופ, החליטה לאחד את פעילות הפרסום של הקבוצה ומתחילה לעבוד עם משרד הפרסום ראובני-פרידן. היקף תקציב הפרסום של תדיראן גרופ נאמד בכ-10 מיליון ₪ בשנה.


תדיראן גרופ מייבאת ומייצרת מגוון רחב של מותגים – קריסטל, אמקור, אמנה, בלומברג, קיטשן אייד, ויקינג ודה דיטריש, ובתחום המיזוג החברה מייצרת ומייבאת את המותג תדיראן ואמקור.


עד כה, משרד הפרסום מקאן אריקסון טיפל בחלק מהתקציבים של מותגי הקבוצה, כגון: אמקור, קריסטל ותדיראן ב-4 השנים האחרונות ומשרד שמעוני-פינקלשטיין טיפל בתקציב של המותג בלומברג ב-3 השנים האחרונות.


מיכל איתן, סמנכ"ל השיווק בתדיראן גרופ מסרה היום: "קבוצת תדיראן קיבלה החלטה לאחד את תקציבי הפרסום של כל מותגיה תחת קורת גג אחת ובחרה במשרד ראובני-פרידן. לא פשוט להיפרד ממקאן שעשו לנו עבודה מצוינת והביאו את תדיראן לנתח שוק הגבוה ביותר בעשור האחרון ועל כך מגיעה להם תודה מקרב לב. אנו רוצים להודות גם, לשמעוני-פינקלשטיין על הבניה והלווי של המותג בלומברג בישראל וההישגים בתחום הקירור בשנתיים האחרונות."


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)