תדיראן מוצרי צריכה יוצרת שפה תקשורתית ומנסה להעביר מסר אחר בשוק פתרונות המיזוג

בחרה להבליט כקונספט מוביל את ההרגשה הבסיסית האישית שהמזגן מעניק לנו…הקמפיין התדמיתי כולל סרט הומוריסטי בהיקף השקעה של מיליון$ שסיסמתו : "כשהחום עולה לראש… אל תשתגע, קח תדיראן קרייר…". בנוסף משיקה פעילות קד"מ רחבת היקף. הקמפיין באמצעות פרסום אריאלי פובליסיס וחברת טופ מדיה יימשך כחודש ימים ויעלה בכל אמצעי המדיה.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)