גולשי האינטרנט יוצרי התכנים העצמאיים, יוזמנו החל מיום שישי הקרוב (15/6), לקחת חלק בתחרות "פרסומאי נולד" וליצור את הפרסומת הבאה של דוריטוס. באתר קשת (www.keshet-tv.com( יוקם מיני סייט ובו יוצעו עזרים לבניית הפרסומת: תקנון, לוגו, קבצי מוסיקה, תוכנת עריכה ועוד. הסרטון שיבחר על ידי גולשי האתר וועדה מקצועית, ישודר בבכורה עולמית, בגמר כוכב נולד (29 באוגוסט) – ברגע השיא של התוכנית ויוביל את הקמפיין החדש של דוריטוס. עלית מזון תשקיע בכל השת"פ כ-2 מיליון וחצי שקלים.
הפרויקט החדשני מתחבר למגמה העולמית של המותג, שהשיג תוצאות יוצאות דופן במהלך דומה שנעשה בארה"ב במסגרת הסופרבול. בדומה לסופרבול גם בישראל, גמר "כוכב נולד" מושך את סקרנותם של מיליוני צופים כמו גם הציפייה לגלות מהי הפרסומת שתשודר ברגע השיא. יצוין כי הפרסומת האמריקאית זכתה לציון הגבוה ביותר בדירוג הפרסומות האהובות.
אריאלה שיפנבאור – וייס, מנהלת שיווק עלית מזון, אמרה היום: "בחרנו לשתף את הקהל הרחב ולתת הזדמנות לפרסומאי אנונימי להיחשף לראשונה ב"פריים טיים" של כוכב נולד מתוך ההבנה של החיבור, התרומה והמכנה המשותף שיש בין המותג האהוב כל כך על בני נוער דוריטוס לבין המותג כוכב נולד המשקף ערכים של רוח צעירה ואופטימית והחופש לבטא את עצמך . אנו מציעים הזדמנות חד פעמית לאחד הצופים לבטא את היצירתיות שלו ולהוביל את המותג דוריטוס בברייק הפרסום הנחשק ביותר בישראל"
ערן גפן, מנכ"ל Y&R אינטראקטיב: אנחנו בטוחים ביכולת הגולשים ליצור רעיונות ותכנים מבריקים לא פחות ממה שאנחנו יודעים. ולראיה העמדנו לראשותם את הספוט הנצפה והיקר ביותר בטלוויזיה. האינטרנט מייצר כאן שינוי תפסיתי במערכת היחסים בין מותג לצרכן כאשר אנו אומרים לו, אנחנו סומכים על האינטליגנציה שלך ומעמידים לך את הכלים, פשוט תוביל.
לימור שרון אהרונוביץ- מנהלת מחלקת שת"פ בקשת :"שיתוף פעולה זה מבטא את היכולת ליצור פעילות חוצת מסך, רבת פלטפורמות הנובעת מחוזק המותג של כוכב נולד. עולמות התוכן הדומים שבסיסם המשאלה להגשים חלום מאפיינים את שתי התחרויות. חיבור זה יעניק בולטות לדוריטוס שכן שיתוף הפעולה האקטיבי יתקיים לאורך העונה כולה ושיאו בגמר הגדול.