פסטיבל ניו-יורק פתח להרשמה את תחרות הפרסום הבינלאומית היוקרתית, The AME Awards (Advertising & Marketing Effectiveness) זו השנה ה-16. בתחרות ייבחרו תכניות הפרסום והפרסומות הטובות ביותר מכל העולם. חברות פרסום מוזמנות להירשם לתחרות ולהציג את מוצרי הפרסום שהופקו על ידם. במסגרת התחרות יידרשו המועמדים להציג הצלחה בפרסום ובשיווק לנוכח אתגר שיווקי שהצליח בזכות האפקטיביות והקריאטיביות של פרסומת/קמפיין מלא. בנוסף, התווספה קטגוריה חדשה בתחום איכות הסביבה (The Green AME) המוכיחה פעילות אמיתית ומהותית למען הסביבה.
בהתאם למגמות וההתפתחויות בשוק הפרסום, הותאמו חלק מהקטגוריות לתחום האינטראקציה, יצירת קהילות ברשת, פרסום בסלולר והתמחות באינטרנט. בנוסף, יוכלו המשתתפים לבחור להישפט גם על-פי השתייכות תרבותית בהתאם לאזור בו בוצע הקמפיין על-ידי שופטים שמומחים לאזור ולתרבות המדוברת. ישראל משויכת בקטגוריה האזורית למזרח-התיכון ולאפריקה. כל הזוכים במדליית זהב בתחרויות האזוריות, יועברו לבחינה נוספת גם בתחרות הבינלאומית. את המועמדות לכל הקטגוריות ניתן להגיש עד סוף חודש אוקטובר, אך מומלץ לבצע הגשה בעלות מוזלת עד 28 בספטמבר.
תחרויות הפסטיבל מתקיימות זו השנה ה- 51. פסטיבל ניו-יורק הינו פסטיבל תחרויות שנתי בעל יוקרה כלל עולמית, במסגרתו מוגשות עבודות וקמפיינים ממדינות רבות ברחבי העולם, מתוכן כ-30 מדינות מגישות מועמדות לתחרות ה-AME. הפסטיבל מאגד תחרויות מדיה ופרסום בקטגוריות שונות, ביניהן: תחרות פרסום חוצות, תחרות פרסום בריאותי ופרסום פיננסי, תחרות לתוכניות לטלוויזיה ותחרות שידורי רדיו.
מחברת לניאדו תקשורת ויחסי ציבור, המייצגת את פסטיבל ניו-יורק בישראל, נמסר כי בתחרות ה-AME בשנה שעברה, זכה משרד הפרסום מקאן אריקסון בתעודת ציון לשבח על קמפיין שבוצע עבור המותג Fitness של חברת נסטלה. "זוהי הזדמנות מצוינת להציג עבודות פרסום בסטנדרטים בינלאומיים, שמצליחות מצד אחד לזהות את הייחוד התרבותי של האזור בו אנו חיים, ומצליחות, מצד שני, לגעת בְּערכים ועולמות-תוכן אוניברסאליים," אומר אסף לניאדו, סמנכ"ל לניאדו תקשורת ויחסי ציבור, ונציג הפסטיבל בישראל.
לפרטים נוספים על התחרות, הקטגוריות וההרשמה: WWW.NEWYORKFESTIVALS.COM