תשלובת החלב של תנובה מציבה שלט פרסום ענק על גבי מתקן של חברת 'ברעם פרסום מקורי', ל"קוטג' תנובה – הגבינה עם הבית", בשטח הפתוח הנשקף מהמעבר הראשי המקשר בין הטרמינל היבשתי לאוירי ליוצאים ולנכנסים לנתב"ג. שלט הפרסום של קוטג' תנובה מחליף את שלט הפרסום שלNOKIA , שהוצב שם במשך שנים. מסקר שנערך, עלה כי אחד המוצרים שהישראלים הכי מתגעגעים אליו בחו"ל הוא קוטג' תנובה.. כמות הנחשפים היומית לשלט עומדת על כ- 40,000 איש ובסה"כ בתקופת פסח וחול המועד צפויים לעבור בנתב"ג כמיליון איש. גודל השלט עצום והוא עומד על 20*60 , סה"כ 1200 מ"ר. השלט יוצב בנתב"ג למשך שנה שלמה וילווה בפעילות קד"מ בשדה – כגון, חלוקת סטיקר בעיצוב השלט. חברת 'ברעם פרסום מקורי'- חלוצת ומובילת הפרסום על גבי קירות ופיגומים בישראל, בעלת הזכיון הבלעדי לפרסום וקידום מכירות ברשות שדות התעופה, ובמרכזם טרמינל 3 ונתב"ג.