תקציב הפרסום של etrader כ – 5 מיליון ₪ בשנה: תקיים משחק ראווה בו בין צמד שחקני הטניס אנדיוני

etrader, זירת המסחר המקוונת החדשה, פרי פיתוח ישראלי, יצאה בשבוע שעבר בקמפיין בעיתונים הגדולים ובאתרי האינטרנט המובילים, תחת הכותרת "כל האופציות להרוויח". תקציב הפרסום של החברה ינוהל ע"י משרד הפרסום ראובני – פרידן וחברת האינטראקטיב שלו icon interactive, ויעמוד על סך של 5 מיליון ש"ח.



etrader תחגוג את השקת האתר החדש באירוע יוקרתי אשר ייערך ביום שישי הקרוב, במסגרתו ישחקו לראשונה אנדי רם ויוני ארליך אחד נגד השני. לאירוע אשר יהיה סגור למוזמנים בלבד, הוזמנו, בין היתר, אנשי שוק ההון, אנשי תקשורת, סלבריטאים ועוד.



etrader, מהווה פלטפורמת מסחר ייחודית וחדשנית באופציות דיגיטאליות, שתוכננה ועוצבה במטרה לפשט את תהליכי המסחר, ולפתוח אותו לציבור הרחב.



המסחר באופציות על שערי מניות מתאפשר כרגע על מספר מניות מובילות בבורסה של תל אביב ושל ניו יורק, אופציות על מדדים מובילים כגון ת"א 25, Nasdaq ועוד, שערי מט"ח ומחירי סחורות.



בעלי החברה הינם קבוצת משקיעים ישראלים ויו"ר דירקטוריון החברה היא נציבת מס הכנסה לשעבר, טלי ירון – אלדר.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)