תקציב הפרסום של The key למשרד הפרסום מומה

משרד הפרסום מומה קיבל את תקציב הפרסום של The key, בניהולם של אריה מליניאק ויוסי קדמי.



The key היא שיטה ודרך לחיים מאושרים, לאימון ולהתפתחות אישית ועסקית. The key מקיימת סדנאות וקורסים חווייתיים ופרקטיים, להקניית כלים ומיומנויות המבוססות על שיטה ייחודית זו שפותחה במשך 3 שנים על ידי אריה מליניאק ויוסי קדמי.



בימים אלה עלה קמפיין חדש לקורס "מפתחות אימון" – קורס המאמנים המיוחד של The key, שייפתח ב-15/10. הקמפיין, בהיקף של כ-100,000 ₪, כולל רדיו ועיתונות כשהמסר המרכזי הוא: "בחרת להיות מאמן אישי לחיים ? המפתח בידיים שלך". הקורס להכשרת מאמנים בשיטת The key פונה ומתאים לאנשים שרוצים לקדם תחומים שונים בחייהם ולרכוש כלים לשדרג את עצמם כמנהלים, מורים, אנשי עסקים והורים.



תוכנית ההכשרה בקורס המאמנים של The key כוללת: שילוב תכנים ייחודיים עם פרקטיקה מיידית, שימוש בטכנולוגיית NLP, תרגול קבוצות קטנות ואפשרות להשתלב בעתיד באחת התוכניות של The key.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)