תקציב הפרסום של סטימצקי לאדלר חומסקי

אדלר חומסקי זכו בתקציב פרסום של רשת סטימצקי בהיקף של כ- 6 מיליון ₪, במסגרת מכרז בו התמודדו מול משרדי פרסום נוספים.



איריס בראל, מנכ"ל רשת סטימצקי, אמרה היום: "אני מודה למשרד שלמור אבנון עמיחי על שנים של עשייה פורה, יצירתית, שאיפשרה לרשת סטימצקי להמשיך להוביל את ענף הספרים, לחדש ולרגש את הצרכנים, ומאחלת לגדעון עמיחי באופן אישי הצלחה בדרך החדשה שבחר. אני צופה כי משרד אדלר חומסקי יתווה לרשת סטימצקי דרך חדשה ומקורית לשנים הקרובות, שתהלום את ערכי החברה ותמשיך את תנופת הצמיחה והחדשנות של הרשת למען לקוחותיה" .

אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)