תקציב פרסום סדרת הטלוויזיה לילדים "vipo הכלב המעופף" למומה

במותג ויפו הכלב המעופף הושקע עד כה למעלה מ-10 מיליון יורו. הסדרה משודרת בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם, בניהם: גרמניה, איטליה, ספרד, פולין ופורטוגל. עד כה תורגמה הסדרה ל-25 שפות ובמקביל לשידורה בטלוויזיה היא מופצת בעולם בקלטות וידאו, ספרים וחוברות.



בכוונת משרד הפרסום מומה לקדם את המותג ויפו הכלב המועפף בקמפיין רחב היקף שישלב טלוויזיה, רדיו, עיתונות, קד"מ ופעילויות נוספות. בימים הקרובים יקיים משרד הפרסום מומה אירוע השקה מיוחד למותג ויפו הכלב המעופף המיועד לזכיינים נבחרים. במסגרת המהלך יוצגו מגוון רחב של מוצרי מוצרים חזרה לבית הספר ומרצ'נדייס עם דמותו של ויפו, כאשר בתקופה הקרובה ימכרו זכיינות לשימוש במותג ויפו עם למעלה מ-200 מוצרים שונים המשלבים כ-50 דמויות מהסדרה.



"ויפו הכלב המעופף" הינה סדרת אנימציה לילדים והגיל הרך המשודרת בערוץ הילדים "הופ". הסדרה שמה דגש על ערכים כמו חברות, כבוד הדדי, נאמנות ואהבה. התכנית חושפת את הילדים למדינות ותרבויות חדשות באמצעות ויפו הכלב המעופף וחבורתו.



התכנית מבוססת אנימציית תלת-מימד מתקדמת מבית היוצר של סטודיו Snowball הישראלי. הסדרה הופקה בליווי של אנשי מקצוע בינלאומיים, אנשי חינוך ומומחי שוק.

אולי יעניין אותך

עוד שוט אחד 1
danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)