רשת מועדוני הכושר השנייה בגודלה בארץ "Great Shape", מסרה את תקציב הפרסום שלה לאחר מכרז, למשרד הפרסום "נפתלי אברהם".
השנה מתכננת רשת "Great Shape", להשקיע את רוב האנרגיות השיווקיות שלה בפתיחת סניפים חדשים ובאסטרטגיה, וכחלק מתהליכים אלו, הוחלט על החלפת משרד פרסום.
רשת Great Shape הוקמה בשנת 1996 ומונה כיום 9 סניפים בפריסה ארצית. בימים אלו, נמצאת הרשת בעיצומה של תנופת שיווקית ועומדת לפתוח מספר סניפים חדשים. מהחברה נמסר היום כי משרד הפרסום נפתלי אברהם ילוו את רשת מועדוני הכושר "Great Shape" בהליכה קדימה תחת מהסר השיווקי Great Shape – It's great to feel alive.
היקף תקציב הפרסום של הרשת לשנת 2008 לא נמסר אולם ישליש עצמו משנים קודמות ויתפרס על מגוון מדיומים.
רשת מועדוני הכושר Great Shape מצטרפת לתקציבי הפרסום רנואר, יגואר, עונות, רד בול ועוד המטופלים במשרד "נפתלי אברהם".