אירוקה, הרשת המובילה למשקפי שמש בישראל, יוצאת בפעילות BTL רחבת היקף בהשקעה של 250,000 שקל. במסגרת הפעילות תחת השם Spin & Win תציב אירוקה בכל סניפיה גלגל המזמין את העוברים והשבים, באמצעות דיילת הלבושה כ "דילרית", לסובבו ולזכות בפרסים.
פעילות, "Spin & Win", ברוח עולם השעשועים של לאס וגאס תתנהל במקביל ברשת החברתית FACEBOOK שם יוכלו הגולשים לסובב את הגלגל הווירטואלי ולזכות ב "ז'יטון זכייה" איתו יוכלו לגשת לכל אחד מסניפי הרשת על מנת לממש את הזכייה.
נעמי רודיך, מנהלת השיווק של רשת אירוקה מוסרת: "מטרת המהלך הינה יצירת נקודת מפגש נעימה וחוויתית עם הצרכן על ידי פעילות קיץ מהנה ברוח עולם השעשועים של לאס וגאס."
הפעילות תמשך שמונה ימים ותתקיים בכל סניפי הרשת ברחובות ובקניונים *לא כולל חנויות עודפים.