משרד יחסי הציבור "גילעד תדמית" מקבוצת "G group" פותח בימים אלו חטיבת הסברה ופוליטיקה שתתמחה בטיפול באישי ציבור ובגופים נוספים מעולם העסקים.
החטיבה החדשה, שתנוהל על ידי גילי כהן, נמצאת במגעים מתקדמים עם מספר חברי כנסת בכירים, שרים וכן עם מספר גופים עסקיים. בעבר טיפל המשרד בקמפיינים פוליטיים שונים, כגון מפלגת הירוקים, מפלגת הצעירים בנס ציונה שזכתה להיות המפלגה השניה בגודלה בעיר, ייעוץ לשוקי פורר ראש עיריית רחובות בקמפיין הבחירות האחרון ובקמפיין של מועמד הצעירים לליכוד, שגיב אסולין – קמפיין הזכור בזכות ההייפ התקשורתי לו זכה, בעקבות קליפ שנעשה בסגנון סרטון "נערת אובמה" וזכה לצפיות רבות ביו טיוב ובסיקור נרחב במהדורות החדשות.
גילי כהן מנכ"ל משותף ב- G GROUP מסר כי, "עד כה הפעילות הפוליטית שעשינו הייתה נקודתית. בהחלטה אסטרטגית החלטנו להיכנס בצורה משמעותית יותר לתחום הפוליטי, לקחת את ההצלחות שהשגנו עד כה ולתרגם אותם לפעילות מסודרת. בימים אלו אנו מעבים את המחלקה ומאתרים עובדים בעלי רזומה מתאים. היתרון שלנו יהיה בראיה ההוליסטית שמעניקה לנו יתרון בניהול התדמית הכוללת, דרך כל הנדבכים השונים ממנה היא מורכבת כגון: מיתוג, פרסום, יחסי ציבור וניהול תדמית".