דוניצה תקשורת (DMC), זכתה במכרז יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי של 'קליקות', הרשת החברתית הראשונה בעולם, שמתגמלת כספית את גולשיה עבור פעילותם באתר. הרשת, שנהנית כיום ממעל 200 אלף חברים, הוקמה על ידי חברת סיגמא-ווייב בע"מ, חברת הבת הישראלית של 'סיגמא ווייב', העוסקת בפיתוח טכנולוגיית העברת מידע מהירה בתחום הסלולר, ובפיתוח טכנולוגיית אנטנות זעירות לתחומים שונים.
לדברי מנכ"ל קליקות, אורדן טרבלסי, האתר מפגין כיום קצב גידול של 100% בחודש. "גיוס אחד המשרדים המובילים כיום בישראל בתחום יחסי הציבור לחברות טכנולוגיה ולגופים מוטי אינטרנט, יסייע לקדם את מטרותיה של הרשת החברתית, ולעודד ולתמוך בשיתופי הפעולה מול גורמים עסקיים בארץ ובחו"ל".