דיזנגוף סנטר באמצעות חברת בת חדשה DC VENTURES משיק קונספט שיווקי חדש – חנות POP UP שתושכר לתקופות קצרות של 10 ימים למציגים ולמותגים מתחלפים. חנות ה- POP UP, בשטח 45 מ"ר הנמצאת במיקום קבוע צפוייה להציע למבקרים חוויה מתחדשת כמעט מידי ביקור.
ב – DC VENTURES מאמינים כי קהל היעד של הקונספט החדש הם חנויות וירטואליות הקיימות ברשת ומעוניינות לקדם את פעילותם או את המותג שלהם באמצעות נוכחות קצרת טווח במיקום מרכזי כמו דיזנגוף סנטר, שבו פועלות כ- 400 חנויות ותנועת הקונים מגיעה מדי יום לכ- 40,000 איש.
בנוסף, הקונספט החדש יכול לשמש כמעט כל מותג או חברה לצורכי השקת פעילות או מוצרים חדשים, לפעילות קידום מכירות וכן למעצבים וליזמים צעירים שזו להם התנסות קמעונאית ראשונה המאפשרת לחוש את הפוטנציאל, מבלי להכנס להתחייבות כלכלית ארוכת טווח.
מלבד החנות עצמה כל שוכר יזכה לחבילת שירותים הכוללת, מלבד השכירות עצמה, גם ליווי שיווקי ופרסומי ובכלל זה פרסום באתר האינטרנט ובפייסבוק של דיזנגוף סנטר, מדבקות רצפה ממותגות, שילוט בסנטר, תמיכה ביחסי ציבור ועוד.
בין החנויות שייפתחו בקרוב ניתן למנות את FASHEST, מגזין אופנה אינטרנטי המשמש גם כחנות מקוונת למכירת ביגוד ואקססוריז איכותיים במחיר שווה לכל נפש. THE HELLERS מותג אופנה של האחים דניה ויורם הלר שיציעו בחנות הפופ אפ שלהם את פריטי הלבוש שלהם בהנחות של עד 80%.