ההיסטריה חוזרת: ה-SHOCKING SALE של קבוצת קניוני עזריאלי חוזר בסוף השבוע

בחו"ל קוראים לזה .SALE בארץ אולי מעדיפים לשנות את השם אבל להישאר עם השפה והרעיון הכללי. מהקטן שבדוכנים, דרך הסוחרים והחנויות הפרטיות ועד הרשתות הגדולות, כולם מתכוננים לצונאמי של השיווק הקמעונאי- ה-SHOCKING SALE.



קבוצת קניוני עזריאלי הכוללת את קניון אילון, קניון הנגב, קניון ירושלים, קניון עזריאלי קניון חולון, קניון מרגלית הוד השרון ו"אאוטלט הרצליה", חוזרת עם מכירות סוף בעונה עם מבצע ה-Shocking Sale . המתכונת כבר ידועה: מאמץ שיווקי אגרסיבי מצד הסוחרים והרשתות, הכולל שלושה ימים של מכירות מטורפות ומבצעים מיוחדים. התאריכים הנבחרים: 9/12/2006- 7.



לדברי פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "מבצע השוקינג סייל נחשב למבצע מרכזי וחשוב בעיני הצרכנים והסוחרים בישראל. השנה החלטנו להיענות לבקשות הצרכנים ולהוסיף מבצעים אטרקטיביים ובלעדיים גם לקולקציות החדשות של החורף."



משמעות הדבר, אומרים בקבוצת קניוני עזריאלי, היא שהשנה יתווספו ל"שוק" השנתי "הנחות של עד 50% על הקולקציות החדשות של החורף".



נדיר הוסיף גם כי הוא צופה שבסוף השבוע יגיעו כ- 600 אלף מבקרים ולפדיון של 50 מיליון ₪.



לקראת מבצע השוקינג סייל יעלה קמפיין בטלוויזיה ובעיתונות הארצית בסך של 300 אלף דולר ע"י משרד הפרסום פוגל אוגלבי.


אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

צילום מסך 2025-10-07 173620
יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1