החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ יוצאת במהלך שיווקי חדש למותג נסטי

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ יוצאת במהלך שיווקי חדש למותג נסטי Nestea, בהשקעה של כחצי מיליון ₪. במסגרת המהלך משיקה החברה בימים אלה טעם נוסף: דיאט נסטי אפרסק. כמו כן, חידשה ורעננה החברה את תוויות המותג, החליפה את צבעי הפקקים (על מנת ליצור בידול מובהק לטעמים) ומובילה פעילות קד"מ בנקודות המכירה.


יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג נסטי: "המהלך החדש נועד לחזק את מעמדו של המותג נסטי בשוק המשקאות הקלים,תוך מיצובו כמשקה טעים, קליל, מרווה ומרענן. במבחני טעימה שערכנו עלה כי הטעם החדש – דיאט נסטי אפרסק, אהוד מאד על הישראלים וזכה לציונים גבוהים.המשקה מכיל כשתי קלוריות לכוס".



עוד טוענת כהן דמרי כי נתח השוק של נסטי מהווה כ-75% משוק התה הקר בישראל.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)