כאשר ניכנס לחנות בגדים החורף הזה, ניתקל סביבנו בצבעי העונה. המעצב כבר ידאג למגוון צבעי החורף עבורנו ויכוון אותנו לאופנה העדכנית ביותר. אבל יש עוד תחומים בחיינו בהם לצבעי העונה העדכניים יש חשיבות, וחלקם אולי קצת פחות צפויים. כך למשל מסתבר שגם כשאנחנו הולכים לרכוש דלתות, התאמת הצבעים לעונה היא לא פחות חשובה.
על פי נתוני רב בריח, כ-75% מרוכשי הדלתות המעוצבות בחורף, מתמקדים בהתאם לאופנה בצבעים כהים יותר ופחות נוטים לצבעים "חיים". לעומת זאת, בקיץ רואים עליה חדה במכירות של דלתות בצבעים בהירים יותר. הנתונים מראים שרוב הרוכשים התמקדו בקולקציית החורף של החברה ובעיקר בדלתות המעוצבות מסוג קולוסיאום ופנורמה בצבעים אפור וכחול כהה וזה התבטא גם בעליה במכירות החברה.
לאור עובדה זו, מסתבר שחברת רב-בריח, אשר הוציאה לאחרונה את קולקציית החורף שלה לאולמות התצוגה, עשתה את הדבר הנכון. הקולקציה מורכבת ממגוון עיצובים ייחודיים בצבעי החורף כמיטב תכתיבי האופנה הנוכחית תוך שילוב האלמנט החשוב ביותר ברכישת דלת כניסה לבית – בטחון.
מנהל אולם התצוגה של רב בריח בחיפה, מר ארז גולדשטיין מוצא לכך תשובה די פשוטה: "דלת דומה לבגד. אתה צריך להרגיש נוח איתה. אנשים לעיתים לוקחים אותה כדבר מובן מאליו אך דלת היא הדבר הראשון שאתה רואה כשאתה חוזר הביתה. היא הרושם הראשון וכיום ידוע שצבעים משפיעים על אנשים באופן תת-מודע. בקיצור, הדלת צריכה להיות לטעמך. בחורף, אתה נצמד לצבעים מסוימים ולכן כל דבר שתרכוש יתאים לקו הצבעים הזה. אנו ברב בריח מספקים גם את הצבעים וגם את הביטחון כך שהלקוח יכול לחייך כשהוא חוזר הביתה וגם לישון בשקט".
ועכשיו רק נשאלת השאלה, האם נתחיל להחליף גם דלתות כל עונה?