חוגלה קימברלי יוצאת בפרויקט ייחודי למותג ניקול במסגרתו תקיים בסוף השבוע הקרוב (חמישי ושישי) סיורים תחת הקונספט "המטבחים הפתוחים של ניקול". במהלך הפרויקט ייפתחו לציבור הרחב ארבעים מטבחים באזור המרכז והשרון ללמעלה מ-120 סיורים והדרכות ללא תשלום. הפרויקט מציע הצצה נדירה למטבחים שונים ומיוחדים מתוך רצון להציג את סגנונות החיים השונים ומתוך מטרה לבחון את ייחודיותו של המטבח. עד היום נרשמו אלפי אנשים באמצעות האינטרנט והצפי הוא כי עוד אלפים יירשמו עד סוף השבוע. חוגלה קיבמרלי הייתה החברה הראשונה למתג את כל כלי העזר למטבח ולבית (סמרטוטים, שקיות, מטליות, מפיות, ספוגיות וכו') תחת מותג אחד- "ניקול". מהלך המיתוג של נ"יקול" לווה בקמפיין פרסומי של משרד הפרסום גיתם הוביל את המותג להובלת השוק הן מבחינת נתח השוק, העדפה, ויצירת מעורבות בקרב הצרכנים והן מבחינת נחשקות של המותג. כיום "ניקול" הוא המותג המוביל בקטגורית עזרי הבית והמטבח עם נתח שוק של 45%. המהלך נחשב לאחד המלכים השיווקים המוצלחים בתחום ה-Non food בשנים האחרונות.