בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית יארח ביום שישי ה-30 בדצמבר 2011, את יומו האחרון של כנס השיווק השנתי ה-11. בכנס ישתתפו חוקרים בכירים בעולם השיווק והצרכנות והוא יעמוד בסימן חדשנות בתחום חקר השיווק.
הכנס בקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בירושלים יארח את החוקרים הבאים:
· פרופ' ג'ון לינץ', מאוניברסיטת קולוראדו, הנחשב לאחד ממייסדי חקר התנהגות הצרכנים, ירצה על השאלה, מדוע ההתנהגויות הפיננסית של אנשים היא במקרים רבים, חסרת אחריות?
· פרופ' בארט ברוננברג, מאוניברסיטת טילבורג שבהולנד, יציג ממצאים מפתיעים על הערך הכלכלי שבמיתוג תרופות.
· פרופ' קנת' וילבור, מאוניברסיטת דיוק, יציג מחקר מרתק הקושר את אחוזי הקליעה לסל של שחקני כדורסל בליגת ה-N.B.A לקבוצות שבהן הם שיחקו בעבר.
· פרופ' ג'ונה ברגר, מאוניברסיטת פנסילבניה, יעסוק בשאלה למה מוצרים ומותגים מסיימים גורמים ל"באזז" בעוד שאחרים לא.
לדברי מארגנת הכנס, ד"ר רננה פרס, מבית הספר למנהל עסקים של האוניברסיטה העברית, "הכנס מהווה הזדמנות עבור קהילת חוקרי השיווק בישראל לארח את החוקרים המובילים בעולם בתחום, לחשוף בפניהם את הפעילות שנעשית בנושא בארץ ולשמוע מהם על המחקרים העדכניים והחדשניים ביותר עליהם הם עובדים".
עוד אומרת פרס: "חקר השיווק עובר בשנים האחרונות מהפכה בזכות הנגישות הגוברת למאגרי נתונים ושכלול שיטות הניתוח שלהם. כיום, מחקרי שיווק מסוגלים לתת למנהלים כלים מצוינים לשם קבלת החלטות מושכלות שלא מבוססות רק על תחושות בטן".
הכנס ייערך ביום ד' במרכז הבינתחומי בהרצליה, ביום ה' באוניברסיטת תל אביב וביום ו' החל מהשעה 09:00 באולם 2109 בבניין הפקולטה למדעי החברה, קמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בירושלים.