דיילי חטיבת הקד"מ הסלולרי של חברת Street Art שבו לארץ, לאחר שסיימו את הפקת קמפיין החוויה האיטלקית של רשת "טיב טעם" לתיירים ישראלים ברומא, איטליה.
במהלך הקמפיין אספו דיילי Street Art נוסעים ישראלים מופתעים משדה התעופה ברומא והסיעו אותם לבתי המלון, עשרות שלטי חוצות הוצבו באתרי התיירות המובילים בעיר כגון הקולוסיאום, המדרגות הספרדיות, הוותיקן ועוד, דיילים ממותגים בשילוב Segway, פשטו על רומא וחילקו לתיירים הישראלים ,תיקי יד לנשיאת הקניות ומגבונים לחים להתרעננות מהחום. תיירים שהצטלמו עם שילוט החוצות קיבלו בקבוק יין איטלקי מתנה.
דודו פישר, מנכ"ל Street Art: "פרסום סלולארי מבוסס מיקום היא מדיה צומחת בעולם ובשנה האחרונה גם בישראל. בחברת "טיב טעם" זיהו את הפוטנציאל הרב המצוי בקמפיינים הסלולאריים ובפעילות מחוץ לקופסא ובחרו קמפיין חדשני שמעורר הדים רבים ברומא ובישראל. Street Art רתמה לטובת הקמפיין את חטיבת הקד"מ הסלולרי שלה ונציגי החברה ברומא שדרו מסרי פרסום לתיירים הישראלים ועוררו התעניינות רבה.
פעילות זו היא נדבך חשוב המאפשרת לנו להציג את קשת הפתרונות שאנו מציעים תוך התאמה לצרכים הייחודיים של הלקוח הפוטנציאלי, ובנוסף לחשוף את היתרונות הגלומים במערכת השידור הניידת והבלעדית שלנו. המערכת מאפשרת פריסת תכנים סלולאריים בכל מקום ובתזמון קצר ביותר. כגון: תחנות מידע במיקומי מפתח, ירידים, פסטיבלים, ימי סטודנט, כנסים, מרכזי בילוי מסחר ותעסוקה, תחנות הסעה ועוד.
עמית זאב מנהל מכירות – טיב טעם: "הקמפיין שהפיקה עבורנו Street Art באיטליה התבצע באופן מקצועי ברמה הגבוהה ביותר וזכה להצלחה אדירה. אנחנו כבר עדים לתוצאותיו כאשר חלק גדול מהתיירים הישראלים שפגשו בדיילים ובמסרים שפוזרו ברומא מגיעים לסניפי הרשת לאחר חזרתם לארץ, במטרה להמשיך את חווית טעמי איטליה גם בישראל".