קסטרו תיעזר בפלטפורמה של Night Run כדי לבצע השקה מוקדמת של קולקציה חדשה הפונה לטרנד ה- Athleisure
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר לרגל השקת חנות הפופ אפ של קסטרו:
"עולם הספורט הפך בשנים האחרונות לחלק מהותי ובלתי נפרד מהתרבות, והוא מתחבר בהרמוניה לכל תחומי הלייף הסטייל – ואופנה בראשם. כפועל יוצא מכך היה מתבקש החיבור של קולקציית האקטיב של קסטרו למרוץ הלילה של ת"א. בימים של טרום המרוץ, אנו נפתח חנות פופ-אפ ייחודית לקולקציית האקטיב במתחם האירוע בכיכר רבין למשך 4 ימים, בו נפגש בצורה ישירה את לקוחותינו בחווית Athleisure תל אביבית."