לראשונה, רשת חצי חינם יוצאת במהלך במסגרתו תבקש מקהל הצרכנים להרכיב את סל המוצרים לחג שעליהם יקבלו הנחה משמעותית. על המוצרים המובילים שייבחרו רשת חצי חינם תעניק הנחה משמעותית החל מה-1/9 ועד ראש השנה.
הצרכנים יבחרו את המוצרים במשאל פתוח באמצעות אתר האינטרנט, עמוד הפייסבוק ובסניפי הרשת במהלך השבועיים הקרובים, המהלך יגובה בקמפיין פרסומי בפריסה ארצית. בחירת הצרכנים תיעשה באופן חופשי ללא הגבלה או הכוונה למוצרים מסוימים, כל צרכן יבחר את המוצרים שהוא זקוק להם לחג ומעוניין לקבל עליהם הנחה משמעותית.
מבדיקה פנימית שנעשתה ברשת בתקופה האחרונה, נראה כי המוצרים הנדרשים ביותר בתקופות החגים הם לאו דווקא מוצרי מזון כמו דבש יין וכדומה. ועל כן בחצי חינם צופים כי מהלך זה יציג תוצאות מפתיעות בסל המוצרים הישראלי לראש השנה.
בתום תקופת הבחירה שתימשך כעשרה ימים, ישוקללו התוצאות על ידי צוות מקצועי של חצי חינם, לאחר מכן תפורסם רשימה של כ-30 המוצרים המובילים ורשימה נוספת של מגוון מוצרים שנבחרו על ידי הצרכנים להרכיב את סל הקנייה המוזל לרה"ש.
שלום מוסיפה: "אנו מאמינים כי חשוב להיות קשובים לצרכים האמיתיים של לקוחותינו ולכן בחרנו במהלך "בגובה העיניים" שבו יקבעו הצרכנים את סל הקניות הנדרש להם ולא אנחנו כקמעונאים נבחר עבורם".