מותג הבירה טובורג מציג את הקונספט המוסיקלי טובורג Plugged In 2008 , אשר במסגרתו יופיעו הלהקות "הדג נחש" ו"פשוטי העם" (לשעבר "שוטי הנבואה") בסבב הופעות בעשרה מועדוני מוסיקה נבחרים .במופעי הלהקות יופיעו 2 הרכבים צעירים ואנונימים אשר יזכו לחשיפה ראשונית מסוגה והיקפה.
מופע הפתיחה יתקיים ב-8 באפריל במועדון הברזילי בתל- אביב ובו תופיע להקת הדג נחש והלהקה הצעירה "קרטל". במהלך סבב ההופעות תצא כל להקה לחמש הופעות במועדונים המובילים ברחבי הארץ.
רינת רוטקובסקי, מנהלת מותג טובורג : " קונספט טובורג פלאגד אין מביא ליידי ביטוי את תפקיד המותג כלפיי צרכניו – להיות Fun Starter . מוזיקה בהופעה חיה משמשת הסצנה העיקרית לפעילות ואינטראקציה חברתית ושם בדיוק באמצעות טובורג מתחילים את הכיף " .
טובורג היא בירה מרעננת, קלה לשתיה הפונה לצעירים בגילאי 18-25 כאשר המותג כולל שני מוצרים: Tuborg Green – בירת לאגר בהירה,בעלת 4.6% אלכוהול. Tuborg Red – בירת לאגר כהה, בעלת 5.2% אלכוהול.