לאחרונה ניכרת עלייה בתצוגות אופנה המבוססות על הולוגרמות המוצגות בפני ציבור צופים במקומות שונים. בין המותגים המשתמשים בגישה ויזואלית ייחודית זה גם Forever 21 שרק לאחרונה החלה לפעול גם בארץ, והודיעה כי היא תבצע במקומות שונים בעולם תצוגות אופנה שייעשה בהם שימוש בהולוגרמות. השימוש בהולוגרמות אינו חדש, וכל מי שביקר גם לפני שלושים שנה באחד מהפארקים של דיסני, עבר את החוויה הייחודית הכרוכה בכך.בינתיים הטכנולוגיה השתכללה והיא מאפשרת למעצבים ורשתות להציג במקומות רבים בו זמנית תצוגות אופנה זהות ומושקעות.
פרשנות העורך: סביר להניח כי ככל שיתרחב השימוש בהולוגרמות בתחום האופנה, נראה יותר מופעים גם בתחומים אחרים. כך לדוגמא, ניתן יהיה לקדם מכירות של דירות יוקרה, שכונות חדשות, בתי אבות לעשירון העליון, וגם אירוח בבתי מלון.
פורסם לראשונה ב- Trends-news.co.il