יורוקום פנסוניק יוצאת במהלך תוכן ופרסום בכוכב נולד

חברת יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת Panasonic בישראל, יוצאת בקמפיין תוכן משולב בעונה השישית של התוכנית "כוכב נולד". בנוסף למופעים בשקופיות החסות תעניק החברה פרס חלום לזוכה בתוכנית, מסך 65 אינץ של Panasonic בשווי 70 אלף ₪, ותחלק מערכות שמע מתקדמות למצטיין השבועי בתוכנית. היקף ההשקעה במהלך נאמד ב- 3 מיליון ₪.



רוני קרני, מנהלת תקשורת שיווקית של יורוקום תקשורת דיגיטלית, "אנו רואים חיבור טבעי בין האסטרטגיה של החברה "בגדול, פנסוניק" לבין המסרים והתכנים המועברים בכוכב נולד". לדברי קרני, "עד כה ניכסנו לעצמנו את המונח "הרגעים הגדולים בספורט" במסגרת החסות השנתית שהענקנו למשחקי מכבי ת"א ביורוליג ולמשחקי ליגת העל בכדורגל ואילו כעת החלטנו להרחיב את היריעה וליישם את האסטרטגיה גם בתוכנית הפריים טייים של ערוץ 2".



כחלק מהפעילות, בכוונת החברה לעלות בשבועות הקרובים, בשיתוף עם מערכת התוכנית "כוכב נולד", במהלך פרסום ייחודי, שטרם נראה כמותו בישראל. מהלך הממחיש הלכה למעשה את האסטרטגיה המלווה את פרסומי החברה: "בגדול, פנסוניק".

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק