סימנטק ישראל קיימה את הכנס השנתי שלה, Technology Day 2012, במרכז הקונגרסים אבניו בקריית שדה התעופה בהשתתפות כאלף לקוחות ושותפים עסקיים, אשר זכו לחוויית כנס ייחודית ומרשימה כפי שחברת סימנטק כבר הוכיחה שהיא יודעת לקיים במסגרת אירועים קודמים.
הכנס ותערוכה הופקו גם השנה על ידי קבוצת אנשים ומחשבים.
השנה הכנס נערך בסימן Road2Protection, והמחיש את מחזור חיי המידע כמסלול שעוברים הנוסעים והמזוודות בשדה התעופה.
באווירה זאת זכו המשתתפים בכנס לחוות את ההתרגשות והחוויה של נוסעים בשדה תעופה, והאירוע שעוצב בהשראה זו כלל עמדות קבלה שעוצבו כעמדות Check In, קבלת תג משתתף בצורת דרכון, כניסה למתחם הכנס והתערוכה לאחר מעבר בידוק בטחוני מתחמים מעוצבים כגון עמדת דיוטי פרי ובתי קפה, סימנטק כ-Info Desk בשדה תעופה עם מסכי פלזמה שהציגו את המסלולים הטכנולוגיים השונים עם מועדים וה-gate בו נמצא כל מסלול, טרקלין VIPשיוחד לטובת השקת ה-NetBack & Backup appliance, אפקטים קוליים של המראות מטוסים, כרוז המאפיין שדה תעופה ועוד
כמו כן היה בשטח האירוע גם מתחם מעוצב בהתאם לאופי האירוע של ביתני נותני חסות ושותפים עסקיים מובילים של סימנטק וביניהם: מלם תים, נטקום, בינת מערכות , אמת מחשוב, אמן, VMware, Norton , מגזין Israel Defense , Adacom, טלדור-גלאסהאוס, Trustnet , Redhat, Sumsung ו- CMS.
את הכנס יזמה והובילה גילי נצר, (6) מנהלת השיווק האזורית בישראל,קפריסין ומלטה בסימנטק שנווטה את הכנס במטרה לשמר ולהעצים את תדמית המובילות של סימנטק בכל הקשור ל-Protecting People and Information וכן לחזק את התשתית שנותן מערך השיווק למכירות לטובת העמידה ביעדים העסקיים. השיווק בסימנטק זכה בפרס המצוינות לשנת 2012 מה-Marketing Society בארה"ב, עבור שיטת העבודה עם המכירות, והתמורה המוכחת והגבוהה לעסקים. הכנס כולו שם דגש על חדשנות וטכנולוגיה ולצוות הפריסיילים תפקיד חשוב בהתוויית והצגת התכנים.