חברת לובינסקי טרייד בחרה את חברת מגזרים המתמחה בתקשורת שיווקית למגזר הרוסי, הערבי והחרדי לטפל בתקציב המגזר החרדי של החברה, המוערך ב 700,000 שקלים.
במסגרת הקמפיין מוצגת אסטרטגיה ופעילות שיווקית קריאטיבית המחברות בין השאר, בין המותגים המובילים של לובינסקי – פג'ו וסיטרואן ומותגים נוספים, לבין הצרכים הייחודיים במגזר החרדי, לרבות רכבים משפחתיים.
הפעילות אותה מתכננת מגזרים עבור לובינסקי- טרייד תבסס בעיקר על פעילות מעל הקו כמו גם פעילות שטח הן בנקודות המכירה של לובינסקי טרייד והן ברחוב החרדי.
שייקה נפחא, סמנכ"ל התחום החרדי בקבוצת מגזרים מוסר: "האסטרטגיה השיווקית שנבנתה עבור הקמפיין, נועדה להציג את "לובינסקי- טרייד" כמותג מוביל, בטיחותי המותאם למגזר החרדי ולצרכיו".
חברת לובינסקי-טרייד הנה חברת הטרייד אין של קבוצת דוד לובינסקי בע"מ יבואנית פיג'ו וסיטרואן לישראל.