חברת 'טאדאם – שיווק ממוקד' (tadamm.com), קיבלה זיכיון בלעדי לפרסום וקד"מ- תוכן שיווקי להורים בגני הילדים הפרטיים בישראל. קהל היעד כולל 80,000 הורים צעירים ומבוססים כלכלית. הזיכיון הוא בכ- 1000 הגנים הפרטיים החברים ב'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל', המאגד את מרבית גני הילדים הפרטיים במדינה. 'טאדאם' מרכזת עבור הארגון, את כל הפעילות של חברות מסחריות כלפי ההורים.
'טאדאם' הציבה לוחות הורים מעוצבים בכניסה למאות גנים. הלוחות מחליפים את לוח ההורים הקיים, המשמש להעברת הודעות להורים בבוקר ובסוף היום. הם כוללים, בנוסף למידע הרגיל שמעבירה הגננת להורים, גם פרסום מסחרי שקיבל את אישורו של 'ארגון גני הילדים הפרטיים'. למדיה החדשה כבר הצטרפו כמה מהמפרסמים המובילים במשק, דוגמת 'אסם-נטלה' ו'גלי-בריל'.
בהמשך השנה מתוכננים בקרב ההורים מספר קמפיינים רחבי היקף בתחומים הבאים: הרגלי אכילה ותזונה, היגיינת הפה, מוטוריקה ופעילות גופנית ועוד. היקפו של כל פרויקט מוערך במאות אלפי שקלים וישתתפו בו החברות המובילות במשק הישראלי. הקמפיינים יכללו הטבות ייחודיות להורי הילדים בגנים הפרטיים, הנחות ומבצעים.
בועז בנימיני מנכ"ל 'טאדאם', הסביר כי הקמפינים יכללו שיתוף פעולה ארוך טווח עם החברות המשתתפות, הכולל פרסום, קד"מ, ימי הפנינג, תערוכות ועוד. "אנו בונים קמפיין לכל מפרסם, כך שיניב לו את התמורה הגבוהה ביותר האפשרית, תוך מתן ערך להורים והתחשבות בצורכיהם. הקמנו מחלקה נפרדת המתמחה אך ורק בקהל יעד זה ואנו נעזרים במהלך בניית כל קמפיין בגננות עצמן, שהם אוטוריטה ומובילות דעה בקרב הורים".
חברת 'טאדאם' השקיעה עד היום כרבע מיליון ₪ בהקמת המחלקה החדשה, ביצור והתקנה של לוחות ההורים החדשים ובתמלוגים. חלק מהתמלוגים מועברים למען ילדים חולי סרטן וחלקו האחר משמש את 'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל' להדרכת הצוות החינוכי בגן בחידושי החינוך, בריאות ובטיחות לילדים באמצעות כנסים ופעילויות הסברה. המחלקה מתמחה בבניית קמפיינים ממוקדים לקהל ההורים בגנים הפרטיים, בשיתוף פעולה עם 'ארגון גני הילדים הפרטיים בישראל'.