מותג הבישום מבית לקוסט מעניק חסות לטקס בחירת מלכת היופי של ישראל 2009

מותג הבישום מבית לקוסט, מעניק חסות בהיקף של 400 אלף ₪ לטקס בחירת מלכת היופי של ישראל לשנת 2009.



במסגרת החסות, העניקה החברה, בשמי Love of pink למתחרות על תואר מלכת היופי של ישראל. כמו כן, הגיעו המועמדות לקניונים והזמינו נשים להתנסות בבושם החדש. באות הטקס יוזמנו גם כן להתנסות בבושם החדש .



לקוסט love of pink הוא הביטוי המלא לנשיות ולחיוניות רומנטית ומגדיר את משמעות החיים לחגוג את המהות של האישה המודרנית.



אורן וימן , מנהל השיווק של מותג לקוסט בישראל ציין כי "תחרות מלכת היופי של ישראל משקפת את רוח המותג החופשית והצעירה. הבושם החדש בסדרת בשמי לקוסט love of pink , יוצר שפה משותפת עם קהל הצרכניות דרך האווירה והרגשות של התפרצות האהבה".



זו השנה השלישית ברציפות שהחברה לוקחת חסות בטקס מלכת היופי בהיותו פלטפורמה מצוינת להגיע לקהל הצרכניות של לקוסט פינק ושאר המותגים שהחברה מפיצה בישראל.



התחרות תיערך במרכז הקונגרסים בחיפה, ביום ד 18.3.2009 ותועבר בשידור ישיר בערוץ 10.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק