מנכ"ל WeWork ישראל, נבחר לאיש השיווק של חודש יולי

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בבנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל, לאיש השיווק של חודש יולי 2016. כיום מונה קהילת החברים של WeWork למעלה מ-60,000 חברים שנהנים מ-130 סניפים במדינות שונות ברחבי העולם.



WeWork מציעה שטחי עבודה בישראל החל מחודש נובמבר 2014 לחברות וליזמים בשכירות לטווחי זמן שונים עם מעטפת ייחודית של שירותים נלווים.



בנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל, הקים את הפעילות של החברה בישראל. בעבר עסק זינגר בתחום האירוח והמסעדנות, כשבתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל רשת קפה ג'ו. לפני 8 שנים פרסם אחיו את הספר "Start Up Nation" שהניע אותו לבצע הסבה מקצועית. מפגש שערך עם מייסד WeWork, אדם נוימן, בארה"ב, הוביל אותו למסקנה שזה בדיוק המקום עבורו, כחברה המשלבת בין הידע והניסיון שלו בשירות ואירוח לבין תחום ההייטק. עבור זינגר, הרעיון שעומד במרכז החברה הוא בניית קהילה לוקאלית וגלובלית שמטרתה בראש ובראשונה לעזור לחברים בה להצליח. כל אחד מחברי קהילת WeWork המקומית הוא גם חבר הקהילה הגלובלית – החברים יוצרים קשרים ושיתופי פעולה בינם לבין עצמם לצורך למידה והפריה הדדית. על פי זינגר, נדבך נוסף הוא הפרגמטיות שמציעה WeWork לחבריה, שכן לחברות יש חופש ויכולת להתרחב או להצטמצם בהתאם לצרכי החלל שלהם ללא מחויבות לחוזים ארוכי טווח, התעסקות עם תשלומים וחשבונות או תחזוקה.



שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך שביצע בנג'י זינגר כהצלחה בתחום. זינגר זיהה את הצורך בהקמת חללים יעודיים והביא בשורה של שיתופיות לעסקים רבים בישראל. החברה ממשיכה לצמוח בישראל ובשווקים נוספים ונמצאת במגמת גידול והתפתחות".

אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם
רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים