גיא תנחומא מונה לסמנכ"ל כספים של חברת אקווה סקיוריטי

גיא תנחומא מונה לסמנכ"ל כספים (CFO) בחברת הסייבר אקווה סקיוריטי, המפתחת פתרונות אבטחת מידע לסביבות ענן, ומונה כ-550 עובדים בארץ ובאזורים נוספים בעולם, כמו ארה"ב, אירופה, אסיה הפסיפית, יפן, קוריאה ועוד. תנחומא יצטרף להנהלה הבכירה של החברה ויהיה אמון על הפעילות והאסטרטגיה הפיננסית של אקווה וכן על תחום משאבי האנוש בחברה. בתוך כך, הוא יהיה אחראי על פעילויות כמו קשרי משקיעים, מערכי מימון וגיוס, תקציב, ניהול משאבי אנוש רכש, תפעול ועוד.

לתנחומא מעל ל-25 שנות ניסיון בתחום הניהול הפיננסי, כאשר בתפקידיו הקודמים היה בין היתר, סמנכ"ל כספים של מספר חברות טכנולוגיות, כמו חברת הענן Kaminario שהפכה ל– Silk וכן סמנכ"ל כספים וראש חטיבת אנטרפרייז בחברת NICE Systems, בה שימש גם קודם לכן בתפקיד מנהל תקציב החברה. תנחומא בעל תואר ראשון ושני בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

חברת אקווה סקיויריטי גייסה עד כה 265 מיליון דולר ומציגה צמיחה מהירה. בסוף שנת 2022 הודיעה החברה כי יותר מהכפילה את הכנסותיה תוך 18 חודשים, כאשר המחצית הראשונה של 2022 הביאה לצמיחה משמעותית בשווקים חדשים. אקווה מאבטחת סביבות ענן של 30% מחברות ה-Fortune 100, ובין לקוחותיה נמנות חברות כגון NCR, טלסטרה, נאסדאק, ורויאל בנק אוף קנדה. בסך הכל לאקווה יש יותר מ-500 לקוחות אנטרפרייז ב-40 מדינות, כאשר אקווה מגנה באופן פעיל על יותר ממיליון וחצי workloads ברחבי העולם.

דרור דוידוף, מייסד שותף ומנכ"ל אקווה סקיורטי: "גיא מצטרף למשפחת אקווה לאחר שצבר ניסיון רב כסמנכ"ל כספים במספר חברות ישראליות ובין-לאומיות, בהן הוכיח את יכולתו ואת מומחיותו בתחום. מצאנו כי גיא חולק עם אקווה ערכים מקצועיים וחברתיים משותפים רבים ולכן החיבור הזה הוא טבעי והנכון ביותר עבור הפעילות הפיננסית של החברה. אני סמוך ובטוח שגיא יסייע לנו להמשיך את תנופת הצמיחה האדירה של החברה. אנחנו שמחים ומברכים על הצטרפותו ומאחלים לו הצלחה רבה". 

 

אודות אקווה סקיוריטי

אקווה סקיוריטי (Aqua Security) הישראלית היא החברה המובילה בתחום אבטחת סביבות Cloud Native. אקווה מספקת לארגונים את החופש ליצור חדשנות ולנהל את הארגון שלהם עם מינימום תקלות. פלטפורמת אבטחת ה-Cloud Native של אקווה מספקת מניעה, זיהוי ותגובה אוטומטית לכל אורך מחזור חיי היישומים במטרה לאבטח תשתיות ענן ויישומים הפועלים בענן. לקוחות אקווה הם הארגונים הגדולים בעולם בענפים כגון: בנקים, חברות ביטוח, ממשל, שירותים פיננסים, מדיה, ייצור וקמעונאות. הפלטפורמה של אקווה מאבטחת מגוון רחב של סביבות ענן ציבורי ופרטי: קונטיינרים, serverless ומכונות וירטואליות בענן. אקווה, אשר הוקמה בשנת 2015, מעסיקה כ-550 עובדים, מתוכם כמחצית במטה החברה ומרכז הפיתוח בישראל. 

למידע נוסף בקרו ב- www.aquasec.com ועקבו אחרינו ב- twitter.com/AquaSecTeam.

אולי יעניין אותך

 באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
 מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
 הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
 וטרמן מנכל קבוצת שופרסל איציק אברכהן יור קבוצת שופרסל עמית זאב, רועי פרייבך מנכל חברות הבנות שופרסל
 דורון צילום דוד דורון (8)
 אלדד פלק קרדיט צילום שלומי יוסף

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349