ענקית הקמעונאות הבינלאומית SPAR בדרך לישראל

שופרסל ועמית זאב חתמו על הסכם להשקת רשת SPAR בישראל

 

על פי ההסכם, תוקם חברה משותפת שתוחזק על ידי שופרסל בשיעור של 19.9% ועמית זאב בשיעור של 80.1% שלה יוענק זיכיון להפעלת חנויות תחת המותג SPAR, וכן לייבוא ושיווק בלעדיים של מוצרי SPAR בישראל

 

החברה המשותפת תפעל לפתיחת חנויותSPAR  בישראל, וכן תספק לשופרסל מוצרי SPAR אשר יימכרו ברשת שופרסל

 

שופרסל ממשיכה להתרחב ועושה צעד נוסף בהשקעה במנועי הצמיחה שלה. החברה הודיעה היום כי לאחר החתימה על מזכר ההבנות בחודש דצמבר האחרון, שופרסל ועמית זאב חתמו על ההסכם להשקת רשת SPAR ישראל באמצעות חברה משותפת, אשר תוחזק על ידי שופרסל בשיעור של 19.9% ועל ידי עמית זאב בשיעור של 80.1%.

 

במסגרת ההסכם, לחברה המשותפת עם עמית זאב, שישמש כמנכ"ל החברה, יוענק זיכיון להפעלת חנויות תחת מותג SPAR וכן לייבוא ושיווק בלעדיים של מוצרי SPAR בישראל המציעים למעלה מ-10,000 מוצרים המשווקים ב-48 מדינות ברחבי העולם.

 

החברה המשותפת תפעל, בין היתר, לפתיחת חנויות SPAR  בישראל, וכן תספק לשופרסל מוצרי SPAR אשר יימכרו ברשת שופרסל. לשופרסל תהיה הזכות לרכוש מהחברה המשותפת את המוצרים הנושאים את המותג SPAR, כאשר החברה המשותפת תהיה רשאית לרכוש מהחברה מוצרים וכן שירותים לוגיסטיים.

 

ההסכם מסדיר את יחסי הצדדים בחברה המשותפת, אשר יוכלו להתחרות זו בזו. שופרסל תעמיד לחברה המשותפת, במספר אבני דרך, סך של 28 מיליון ש"ח אשר חלקו כהשקעה וחלקו כהלוואת בעלים. ההסכם כפוף לאישור רשות התחרות.

 

אורי וטרמן מנכ"ל קבוצת שופרסל: "ההסכם שחתמנו מהווה נדבך נוסף בפעילותה של שופרסל להוזלת יוקר המחייה בישראל, על ידי הכנסת מגוון רחב של מוצרים בסטנדרטים בינלאומיים ובמחירים הוגנים, בכדי להגביר את התחרות בשוק המזון ומוצרי הצריכה" 

 

עמית זאב מסר: "החתימה על ההסכם היא אבן דרך משמעותית בהגעתה של רשת SPAR לישראל, אשר תביא עימה סטנדרטים בינלאומיים, רעננות, חדשנות ושפע של מוצרים במגוון רחב של סגמנטים, אשר יאפשרו תחרות על ליבו וכיסו של הצרכן הישראלי".

 

SPAR היא רשת קמעונאות בינלאומית שמקורה בהולנד הפועלת ב-48 מדינות ברחבי העולם. השקת הרשת בישראל תוקם תחת חברה משותפת לשופרסל, עמית זאב ושותפים נוספים שעתידים להצטרף. הסכם הזיכיון יאפשר לחברה המשותפת לפתוח סניפים בארץ, לייבא אלפי מוצרים מרחבי העולם של המותג הפרטי SPAR ולשווקם בחנויות SPAR וברשת שופרסל.

 

הרשת פועלת במודל של שותפים מקומיים, ב-13,623 חנויות ברחבי העולם המשרתות 14.5 מיליון לקוחות מדי יום, עם מחזור מכירות שנתי ב-2021 שעמד על כ- 41.2 מיליארד אירו.

 

קצב הצמיחה השנתי שלה עומד בממוצע של כ-5.1% ועל פי התחזיות של SPAR העולמית, הרשת צפויה להגיע למחזור מכירות של 50 מיליארד אירו בשנת 2025.

אולי יעניין אותך

 באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
 מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
 הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
 תנחומא צילום יונתן בלום
 דורון צילום דוד דורון (8)
 אלדד פלק קרדיט צילום שלומי יוסף

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 את התזונה צילום הרבלייף
 מטבחים מעצבת שגית בר
155196_NAT_E_largeסקצרס_נשים_צילום יחצ חול_349