משרד "זאביק דרור יחסי ציבור" אשר ינהל את תקציב יחסי הציבור של מותג האופנה Barbi Doll בישראל, אירופה וארה"ב – יהיה אמון על גם על תהליך המיתוג של החברה.
מותג האופנה היוקרתי Barbi Doll, הוקם ע"י מעצבת האופנה שושי ברבי, אשר סיימה את השותפות העסקית במותג sugardaddy שהיה בבעלותה ויצאה לדרך עצמאית עם מותג חדש. תקציב המיתוג יחסי הציבור הועבר למשרד "זאביק דרור", המתמחה במותגי אופנה אשר טיפל גם במותג sugardaddy.
משרד "זאביק דרור" הינו משרד בוטיק ליחסי ציבור וייעוץ שיווקי המתמחה במותגי סגנון חיים, אופנה, קוסמטיקה, קמעונאות, מותגים לצעירים, טרנד ומותגי יוקרה. במשרד חמש מחלקות המטפלות בכ-05 מותגים מובילים בתחומם: מחלקת לייף סטייל; מחלקת קמעונאות; מחלקת טרנד; מחלקת צעירים ומחלקת פרסטיז'.
תקציב Barbi Doll יטופל במחלקת הטרנד של המשרד, זאת לצד רשימה יוקרתית של מותגי אופנה כגון MANGO, PUMA, TOM FORD (לוכסויז'ן), WOMENONLY ועוד.