ניקול יוצאת בפעילות שיווקית למען הסביבה: נציגי החברה יגיעו לכ- 50 אלף בתי אב ויחלקו שקיות מתכלות

חברת ניקול מבית חוגלה יוצאת בפעילות שיווקית למען איכות הסביבה. החברה תשלח נציגים ליותר מ-50,000 בתי אב ברחבי הארץ ותציע להם להחליף, ללא תשלום, את שקיות הסנדוויץ' הרגילות שיש להם בבית בשקיות מתכלות ידידותיות לסביבה. היקף הפעילות מוערך בבחצי מיליון שקל.



הפעילות השיווקית מגיעה לאחר שבחודש שעבר השיקה חוגלה שקיות סנדוויץ' ושקיות אשפה מתכלות ידידותיות לסביבה.



הפעילות השיווקית כוללת גם תליית פוסטרים מנייר ממוחזר בחדרי מדרגות המודיעים על מועד איסוף והחלפת השקיות, תוכן שיווקי , ומחזור השקיות שנאספו במתקנים ייעודיים.



לדברי יריב ארדון, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בחוגלה קימברלי: "לפני כחודש השקנו לראשונה בישראל שקיות סנדוויץ מתכלות, במטרה לספק מענה לנושא הנזק הסביבתי הנובע משימוש בשקיות ניילון. אנו מקווים כי בפעילות של החלפת השקיות נוכל לעורר את מודעות הציבור לגבי הנזק הגדול שגורמות שקיות הניילון לסביבה ולגרום לו לעבור להשתמש בשקיות מתכלות"



שקיות האוכל החדשות של ניקול מיוצרות בטכנולוגיה Oxo Bio Degradable– המאפשרת את תהליך ההתכלות. השקיות מתפרקות כתוצאה משילוב של לחות, חום וחמצן תוך כשנה וחצי לאחר השימוש ועוברות תהליך של התכלות ביולוגית ובכך אינן מזהמות את הסביבה.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק