חברת נירלט תציב למעלה מ -50 עמדות מכירה דיגיטליות בפריסה ארצית. העמדות כוללות את מגוון המוצרים של החברה, סרטוני הסברה על מגוון מוצרים המיועדים לקהל הפרטי והמקצועי וסרטוני הדרכה ליישום מוצרים דקורטיביים דוגמת צבע טיח ואפקט הקטיפה.
בנוסף מכילה העמדה דוגמאות מוחשיות לקו המוצרים הדקורטיביים של נירלט לעיצוב הבית. הדוגמאות מאפשרות ללקוח לראות בצורה ברורה ומוחשית את הטקסטורות והגוונים של המוצרים השונים. כמו כן בכל עמדה תוצב במת מכירה המציעה באופן נגיש את מגוון המוצרים וממנה ניתן לבחור את המוצר המבוקש.
לדברי אירית גילן, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי בנירלט: "נירלט ממשיכה להוביל את שוק הצבע בחדשנות ומקצועיות. עמדות המכירה הדיגטליות הינן חלק ממהלך אסטרטגי שיווקי, שנועד להפוך את עולם הצבע לברור, פשוט ונגיש יותר עבור הלקוח, לאפשר לו להכיר את מבחר המוצרים וללמוד בקלות כיצד ליישם מוצרים דקורטיביים לעיצוב הבית".