עלית ב"הפסקה" הישנה: תחזיר למותג פסק זמן את האסטרטגיה השיווקית של ערך "ההפסקה"


חברת עלית החליטה להחזיר למותג פסק זמן את האסטרטגיה הישנה בה ערך "ההפסקה" מהווה את המרכיב העיקרי בנשמת המותג, עם פעילות קד"מ באמצעות קבוצת פרומרקט.



מ'פרומרקט', החברה המבצעת את מהלך הקד"מ, נמסר כי תחת הסיסמה הישירה "אל תשכחו לקחת פסק זמן!" יצאו דיילים ממותגים לפגוש צרכנים בפעילויות בהם טבעי שייקחו הפסקה ומזכירים להם – בעזרת חטיפים וגלויות מסר מיוחדות, בפניות אישיות ומתואמות – לא לשכוח לקחת הפסקה מתוקה.



הפעילות תתרחש בפריסה ארצית וכוללת: חיילים, אוניברסיטאות, מכללות, כוחות ביטחון (משטרה, מכבי-אש, מד"א), חברות גדולות בתאום (סלקום, הוט, יס, בנק הפועלים, קונברס ועוד) וחברות קטנות, כפעילות גרילה (ללא הודעה מראש).



משך הפעילות כחודש ימים עד ל- 21/5/07.

אולי יעניין אותך

מארז און 219 שח
גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יגאל גלעדי צילום ינאי יחיאל
מיצג הזכרון נובה בברלין צילום Shahar AzranWJC1
שיווק טק