עשית תואר אבל מחפש עניין או עבודה? "הבצפר" בקמפיין ויראלי הפונה לאקדמאים

שלושה סרטונים הופקו במסגרת פרויקט הגמר של קורס הפקת פרסומת המתקיים ב"בצפר". קורס הפקת פרסומות של ה"בצפר" מכשיר את הסטודנטים לעבוד כמפיקים בתחום הפרסום או הפרומו בטלוויזיה. בסיום כל קורס מוקדש פרויקט הגמר להפקת סרט פרסומת אמיתי, מידי שנה התלמידים מפיקים סרטים לקידום נושא חברתי או תרבותי, בו לא נמצאים משאבים כספיים עצמאיים לקידום הנושא. בשנים האחרונות נעשו סרטים לקרן הקולנוע הישראלי, לקו לסיוע לנפגעי תקיפה מינית, לער"ן, מת"ן, שולחן לשולחן, נא לגעת, עמותה לנפגעי כתות, לאמון הציבור, תנועות נוער ועוד. הסרטים שודרו בזמן קהילה בערוץ 2 וחלקם אף זכו בפרסי קקטוס בקטגוריית קהילות.



השנה החליט ה"בצפר" להיות הלקוח, כאשר מסלול הפוסט אקדמי של הבצפר תכנון אסטרטגיה וניהול לקוחות היה היעד להפקת שלושה סרטים ויראליים לאינטרנט.


קהל המטרה אליו הופנה המסר הם אקדמאים מוכשרים, שלא חשבו על עבודה בפרסום כאופציה, ולעורר בהם עניין לעשות זאת.



מסלול הפרימיום ב"הבצפר", הפונה לאקדמאים בלבד מכשיר מידי שנה 50 בוגרים שעוברים סינון מוקפד, תואר, בחינה וראיון קבלה. אחוזי ההשמה במסלולים אלו גבוהים באופן יוצא דופן, 75% מבוגרי המסלול עובדים בענף כאשר חלק מהבוגרים אף מובילים מחלקות אסטרטגיה ולקוחות במשרדים הגדולים והמשפיעים בתעשייה.



ורד בטש מנהלת הבצפר ומנהלת המסלול: " צעירים רבים בוגרי תואר, לא מוצאים עניין במה שיש לשוק העבודה להציע. פשרה בתחום התעסוקתי היא עוול שאפשר לגרור אותו שנים, דבר הגורם לתסכול ושעמום, בעיקר לאנשים מוכשרים. הערכים שמקצועות הפרסום והשיווק צופנים בתוכם: דינאמיות, קריאטיביות, תהילה, פרסום, כסף, הערכה, יד על הדופק בכל מה שקשור לטרנדים, הבטחה לעניין אמיתי, יכולים להוות אופציה לאנשים המחפשים את דרכם המקצועית".

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)