בהשראתה של כתבת תחקיר של הניו-יורק טיימס על טעימות וודקה עיוורות, בה נקבע שסמירנוף היא הוודקה הטובה בעולם, החליטה החברה המרכזית למשקאות להפיץ את הבשורה בקרב הברמנים בארץ בדרך דומה, עם זכייה בצידה – טיסה לברלין ל- 24 שעות של שכרון חושים, בהפקת קבוצת פרומרקט.
ב- 25/9/06 קיימה סמירנוף אירוע טעימה עיוורת, אליו הוזמנו מאות ברמנים מכל רחבי הארץ, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א. במהלך האירוע הוזמנו עשרות ברמנים להשתתף בטעימה עיוורת של וודקה והברמנים שזיהו נכונה את הוודקה של סמירנוף, זכו במקום בכרטיס טיסה לברלין ל- 24 שעות של מסע פרוע.
גם לברמנים שלא השתתפו בטעימה שבאירוע ניתנה ההזדמנות לזכות ולהצטרף על ידי ידיעת התשובות הנכונות למספר שאלות על סמירנוף. בנוסף הוזנקה באירוע פעילות ה"לקוח הסמוי" של סמירנוף שיבקר בברים השונים ברחבי הארץ וברמן שיציע לו וודקה סמירנוף יצטרף מיידית לעשרות הטסים לברלין.