קוויק בקמפיין באמצעות קמפיין של הדיה

נורופן מתחדש ומשיק מותג חדש בשם נורופן קוויק (Nurofen Quick) תחת המסר, "נורופן קוויק – מעביר את הכאב בקוויק".


חברת רקיט בן קיזר יצאה לקמפיין השקה עם חברת הדיה, החברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה, ברשת סופר פארם. הלקוח נחשף לקמפיין במהלך שהותו במרחב הקמעונאי. החל מהכניסה לחנויות באמצעות פרסום חלונות ראווה וממשיך בנוכחות ברחבי החנות תוך התמקדות באזור בית המרקחת, באמצעות כרזה גדולה ייחודית. גם בעמדת היציאה נחשף הלקוח למותג החדש זאת באמצעות זמזמי אבטחה ממותגים. כך באמצעות אלמנטים מבית הדיה, נוצרה חשיפה איכותית ואפקטיבית למותג החדש נורופן קוויק בנקודת המכירה, שם מתבצעת ההחלטה לקניית המוצר.

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם