קום איל פו מיתגה את רכביה עם המותג "נשים קונות מנשים"- מדריך ארצי לעסקי נשים

בית האופנה "קום איל פו" הוקם בשנת 1987, כאשר תפיסתו השיווקית נגזרה מתוך אמונה בקידום נשים בחברה הישראלית. מיתוג הרכבים הוא חלק מקמפיין תקשורתי ופרסומי המלווה את הוצאת המדריך הארצי לעסקי נשים – הראשון מסוגו בישראל. חברת קום איל פו יזמה ומימנה את הוצאת המדריך בסך של 180,000 ₪.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)