חברת 'קופה רושמת' קיבלה זיכיונות בלעדיים להקמת מערך פרסום בשידור דיגיטלית בשם Shopper.TV ב-10 רשתות פרטיות ובמאות חנויות פרטיות נוספות, הכוללות בסה"כ 600 נקודות מכירה. ההסכם כולל התקנת מסכי LCD והפעלת מערך שידור בסניפים, בהם יוצגו מקבצי פרסומות לפי מבצעי הרשת והספקים. רשתות אלו מגלגלות מחזור כולל של 9.2 מיליארד שקלים בשנה של מוצרי מזון, משקאות, חומרי ניקוי וטואלטיקה (כ-23% מכלל השוק הקמעונאי). עד כה הותקנו כ-200 מסכים ב-11 חנויות ענק במספר רשתות שיווק שונות.
עתה מוקם לראשונה מערך שיווק ארצי של שידורי טלויזיה בנקודות המכירה – בשידור בו זמני שיוכל להגיע לאלפי חנויות ברשתות שיווק שונות.
בשנת 2009 יותקנו מעל ל-6,000 מסכי טלוויזיה בגדלים של החל ב-"7 ועד "42, מספר מסכים בכל חנות, כדי לאפשר נקודות מגע רבות עם הקונה במהלך שהותו בחנות. המסכים יחוברו למרכז שידורים ארצי, אשר ממנו ישודרו פרסומות למוצרים חדשים ולמבצעים בחנויות. מרכז השידורים יאפשר פילוח השידור לפי חנויות / רשתות שונות, לעיר ספציפית ואפילו פרסום מבצע למוצר ספציפי בשורה של חנויות ברחבי הארץ בו זמנית. המערכת תאפשר עדכון המבצעים בזמן אמת, וברצועות זמן שונות.
קופה רושמת עוסקת כעת במכירת מדיה של זמן פרסום על גבי המסכים לחברות מזון שמוצריהן נמכרים בחנויות. בין הרשתות שעימן הושגו ההסכמים קואופ ישראל, יינות ביתן, מחסני להב, חביב, ויקטורי +, רשת כמעט חינם, רשת סלאח דאבח, ברנס ושורה ארוכה של סופרמרקטים פרטיים נוספים.
"ממחקרים שנעשו בארה"ב אנחנו יודעים שמוצרים שפורסמו בסמוך לזמן הקניה, כלומר בתוך החנות, מכירותיהם עלו ב-20-75% והמודעות הבלתי הבלתי נעזרת למוצרים המפורסמים הגיעה ל-25-30%", אומר אריק ינאי, מנכ"ל קופה רושמת. "הפרסום בחנות זכיר יותר מפרסום בטלוויזיה שהלקוח רואה בביתו. המיתון מעודד אמצעי שיווק כמו זה, המבוססים על אפקטיביות ברת מדידה בכל נקודה".