חברת WORKER המשווקת בגדי עבודה מקצועיים ואופנתיים יצאה השבוע בקמפיין קד"מ ייחודי, שלא היה כמותו בישראל. במסגרתו, מבקרות דיילות בלמעלה מ- 1,000 נקודות ביניהם: מוסכים, מסגריות, נגריות ומפעלי תעשיה קטנים. המבצע , שהחל בימים אילו, ימשך כחודש ברחבי הארץ.
הדיילות לבושות סרבלי עבודה לבנים, מחלקות עלוני הסברה ומציגות מגוון גדול של מדי עבודה ביניהם ניתן למצוא: סרבלים, (גם מגינ'ס) מכנסי דגמ"ח , מכנסים עם ברכיות, נעלי עבודה ועוד ועוד…
לדברי נמרוד איל, סמנכ"ל חברת "וורקר" "מטרת המבצע היא להחדיר ביגוד נוח וביגוד בטיחותי בקרב מקומות עבודה בכלל ומקומות עבודה תעשייתיים קטנים ובינוניים בפרט בהם המודעות נמוכה יותר לתחום, וכן העובדים זקוקים להגנה מיוחדת, כגון נעלי בטיחות, ביגוד חסין אש, מסכות הגנה לפנים , קסדות ועוד. אנו רואים במבצע זה ניסיון נוסף למנוע תאונות עבודה שמספרן גדל משנה לשנה. העלאת הנושא לסדר היום של העובדים הוא צעד ראשון בתהליך זה. רכישת הידע הדרוש, החדרתו ויישומו הן המפתח לעבודה מוגנת ונוחה יותר."
עוד מסר איל, כי הניגוד בין הדיילות הלבושות כמלאכיות לבנות ובעלי המקצוע והלקוחות מעורר הזדהות ונותן את תוצאותיו .