קניון ערים יוצא במבצע כלל קניוני גדול ובלעדי – עד 70% הנחה למשך ארבעה ימים רצופים של הנחות גדולות. המבצע המיוחד של קניון ערים ב- 23,24,25,26 בנובמבר (רביעי, חמישי, שישי ומוצ"ש) ילווה בקמפיין פרסום, בהשקעה של כ-250,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן בר ריבנאי.
הקמפיין יכלול שילוט חוצות אלקטרוני, פרסום בעיתונות הארצית, רדיו, שילוט חוצות, דיוור ישיר, טלמסר וקמפיין ממוקד למגזר הערבי.
אורית גלעד, סמנכ"ל שיווק קניון ערים: "לקראת המכירה הקרובה השקיעה הנהלת הקניון מאמצים רבים מול הרשתות והחנויות על מנת להעמיק את היקף ההנחה מחד ומאידך לאפשר הנחות משמעותיות על הקולקציה הנוכחית".
קניון ערים שם השנה דגש חזק במיוחד על צרכנות נבונה ועל מבצעים משתלמים במיוחד ללקוחותיו. לדברי אורית גלעד גם הצרכנים למדו לזהות מבצעים והטבות אמיתיות: "אין ספק שחל תהליך של התבגרות קמעונאית הן מצד הלקוחות והן מצד הרשתות, כאשר המודל האמריקאי עומד לנגד עינינו. גם בארץ מתגברת המגמה של מעבר לקנייה כדאית ההופכת לחלק מחוויית הקניה, בין היתר הודות לאירועי המכירות שתרמו רבות לחיזוק נושא הצרכנות הכדאית".
המבצע הכלל קניוני בקניון ערים, בכפר-סבא, נערך פעמיים בשנה ובמבצע הנוכחי מגוון מבצעים עד 70% הנחה.