חברת רב בריח יוצאת בקמפיין קד"מ חדשני נרחב בהשך להשקת קולקציית דלתות הכניסה בעיצובו של גדעון אוברזון.
קמפיין הקד"מ יכלול חלוקת מיליון חפיסות מסטיקים ולוחות שנה לצד מדבקות POST IT ממותגות שיודבקו על דלתות הכניסה בבתי מגורים ברחבי הארץ, ותלי דלת המציעות הטבת טרייד אין לרכישת דלת כניסה חדשה, בהשקעה כוללת של 1 מיליון דולר תחת הסלוגן: "כניסה עם סגנון".
אורי בחרי, מנכ"ל רב בריח אמר היום כי "פעילות זו נועדה לחזק ולתמוך בקמפיין הפרסומי, ולהטמיע את המסר של רב בריח. אנו מאמינים שכפי שגרמנו לשינוי בשוק דלתות הכניסה לפני 20 שנה – עם החלפתן של הדלתות הישנות לדלתות רב בריח, גם הפעם אנו נצליח לשנות שוק זה ובהרבה פחות זמן".