רועי אלבז מנכ"ל פנגו נבחר לאיש השיווק של נובמבר

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ברועי אלבז, מנכ"ל פנגו+, לאיש השיווק של חודש נובמבר 2015 בזכות המהלך השיווקי ארוך הטווח של התבססות בשוק החניה הסלולארית, שקיבל תפנית עקב המכרז של מרכז השלטון המקומי.



פנגו+, אפליקציית החניה של ישראל, המספקת לנהג שירותים מקיפים בתחום הרכב, ניצבה באמצע מאי 2015 בפני משבר שאיים על חוסן המותג ושליטתו בנתח השוק. בעקבות המשבר החברה החליטה על מהלך שיווקי אגרסיבי שכלל חתימת הסכמים ישירים מול כל הרשויות המקומיות בישראל, ביצוע רישום מחדש ללקוחות שנמחקו מהמאגר ושימור לקוחות קיימים.



כתוצאה מפעילות השיווק האגרסיבית הצליחה החברה לא רק לשמר את קהל לקוחותיה, אלא אף להגדיל את נתח שוק המשתמשים, יתרה מזו אף להרחיב את השימוש במגוון המוצרים אותם היא מספקת. בתוך כשלושה חודשים, הצליחה החברה לבצע רישום מחדש של הרוב המוחלט של הלקוחות שנמחקו בעקבות החלטת בית המשפט. זהו נתון חסר תקדים בשוק המקומי.



כדי לבדל את פנגו+ מהמתחרים, החברה הרחיבה את מעגל השירותים והמוצרים שלה לנהג והוסיפה שירותים כגון חבילת חילוץ בתעריף מוזל, הצעות לביטוח רכב, הרחבת החניון המהיר לחניונים אסטרטגיים, שדרוג האפליקציה לטובת נוחות המשתמש, שירותי שטיפת מכוניות ועוד. המהלך הביא לגידול של מאות אלפי לקוחות חדשים.



שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי האגרסיבי יוצא הדופן שהצליח למצב את החברה כחברה המובילה בשוק החניה הסלולארית, שמצליחה לספק לנהג הישראלי את הפתרונות הטובים ביותר, במחיר הטוב ביותר ובאופן הקל והמהיר ביותר".

אולי יעניין אותך

ניר צוק
davidocvich-monkeytech
יורם באומן- קרדיט ראובן קופיצינסקי
נהג מרוץ הפורמולה הבריטי לנדו נוריס נבחר כפרזנטור מותג היוקרה TUMI צילום גון בטר (1)
נבחרת הנאמנים של מחשבה טובה קרדיט גבריאל סטרוק
גיא תנחומא צילום יונתן בלום

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)