רשת רנואר משיקה, זו הפעם השנייה לעונה , קטלוג חדש קיץ 2008 , אשר יתמקד בקולקציית הערב , בהשקעה של 200,000$. הקטלוג בדומה לקודמו עוצב וסוגנן באווירה צבעונית, בהשראת הקולקציה והקונספט של רנואר –LET'S PLAY WITH COLORS .
צילומי הקטלוג צולמו בנווה אילן , ע"י צלמי האופנה גיא כושי ויריב פיין , ומככבים בו שני הפרזנטורים: אנה זאיקין לרנואר וטל אלון לרנוארמן, זו העונה הרביעית.
בקולקציית הערב של הנשים , שולט המראה הרומנטי והאתני, הצבעוניות נעה בין ורודים סגלגלים לצד צבעים חזקים כמו, שחור,טורקיז, סגול וכחול. גזרות הקומות והפלו פלו ממשיכים לככב , בין הבדים ניתן למצוא: בדי שיפון, משי וסאטן שבאים לידי ביטוי בשמלות מקסי ארוכות ונשפכות וטופים רומנטיים משולבים בתחרות ופרחים.
מגמה נוספת שבולטת בקולקציית בגדי הערב היא הפאייטים, סגנון זה בא לידי ביטוי בפריטי לבוש משולבים בפאייטים חרוזים, יהלומים קטנים ואפילו פרטי לבוש שלמים עשויים פאייטים הנעים בין מראה הוינטאג' למראה העכשווי והמעודכן. גם חוטי הלורקס והדפוסים המבריקים מקבלים כיוון חדש כאשר הם נצבעים בצבעי הבגד כגון: לורקס בשחור, סגול ,חום ועוד.הבדים המאפיינים קבוצה זו הם: בדי סאטן, שיפון, ובדי סריג מבריקים.
הצבעוניות בעיקרה מתבססת על שחור-לבן עם נגיעות של צבע כגון: סגול אולטרה, ורוד, אדום, צהוב וחום.
בקולקציית הערב של הגברים , שולט המראה הדרמטי, הצבעוניות מונוכרומטית , נעה בגווני שחור, אפור ולבן, עם משחקים של מבריק ומט.
הקולקציה מורכבת מחליפות מחויטות בגזרות קלאסיות ונקיות, להענקת מראה מדויק ואלגנטי. לשדרוג ההופעה, ניתן לשלב, עניבה בצבע תואם או לחילופין, באפור כסוף למראה נועז או כחול מלכותי למראה עדכני ומלא הומור.
בתחום האביזרים הנשיים, ניתן למצוא,כובעי קש משולבים בלורקס ,כובעי קש עם פסים צבעוניים ,צמידים גדולים ומגוונים שהולכים מצוין עם שמלות ערב עם כתפיות דקות, תיקי ערב עשויים סאטן בשילוב של נוצצים ומגוון רחב של נעליים להשלמת מראה הערב.
במחלקת הגברים ניתן למצוא תיקים בצבעוניות של אפור ושחור עם המון כיסים ואופציות לאחסון, נוסף לכך ניתן למצוא עניבות מצוירות בגוונים חגיגיים של אפורים, כחולים, שמנת ושחור , נעלי ערב שחורות, אפורות וחומות, עשויות עור ונעלי "גנגסטר",להענקת מראה אלגנטי.
רנואר השקיעה העונה בקטלוג 200,000$, אשר הופק ע"י משרד הפרסום נפתלי אברהם ויופץ ב כ- 300,000 עותקים בחנויות הרשת.
אריה שיבר מנהל השיווק של רנואר מוסר כי הקטלוג הינו כלי שיווקי ממדרגה ראשונה, על כן, העונה החליטו לצאת ב- 2 קטלוגים נפרדים . הקטלוג מביא עימו במה רחבה לקולקציה ויחד עם זאת מאפשר ללקוחות הרשת להתרשם מהמגוון הרחב של קולקציית היום וקולקציית הערב של רנואר לצד פריטי האופנה והאביזרים הרבים.