רשת C-HOTELS רשמה הישג חדש במס' המבקרים בתערוכת התיירות השנתית IMTM: ע"פ נתוני החברה נרשמו כ- 2000 מבקרים בדוכן החברה.
אור ברקת, סמנכ"ל השיווק של רשת C-HOTELS מסרה כי הרשת קיימת במתכונתה החדשה כ- 3 שנים והיא נחשבת כיום ל"צעירה" בין רשתות בתי המלון בארץ. הדוכן החדש משקף את הקו העיצובי והחדשני ואת סגנון האירוח הייחודי, הרענן ובעיקר האישי. בהתאם, השנה עוצב הדוכן כולו בלבן. להשלמת האווירה הוגשו בדוכן גביעי מוזלי אישיים וססגוניים אשר שימשו כ"טעימה" ורמיזה לקו החדש, הכולל בין היתר, גם תפריטים חדשים בכל בתי המלון. הקו השיווקי החדש מוטמע בכל אמצעי השיווק והפרסום של הרשת ומעצבת אותו חברת המיתוג Brando."