תקציב היח"צ של ערוץ 21 – ערוץ הקניות הישראלי – לגולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה

ערוץ 21 – ערוץ הקניות הישראלי בחר בגולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה לנהל את מערך יחסי הציבור. ערוץ 21 – ערוץ הקניות הוקם בשנת 1995 בבעלות משותפת של קבוצת דחף וגלובוס גרופ הפקות שיצרו יחדיו את מרכז הקניות הטלוויזיוני הראשון בישראל. בנוסף לשידורי הטלוויזיה מפעיל הערוץ אתר סחר באינטרנט וארבע חנויות רשת בערים הגדולות.



לדברי טל גולדפינגר, מנכ"ל גולדפינגר תקשורת ואסטרטגיה " ערוץ הקניות הישראלי, הוא לקוח אסטרטגי המצטרף לפעילויות אחרות של המשרד בתחום התקשורת והמדיה"


אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

העיניים של וואקנדה
A5-1