תשלובת החלב של תנובה, נערכת להוביל את מכירות חג השבועות


תשלובת החלב של תנובה, יצרנית ומשווקת מוצרי חלב הגדולה בישראל, נערכת בהתארגנות רחבת היקף לקראת חג השבועות בכדי להעניק לציבור הישראלי את מיטב התוצרת, החידושים, המבצעים האטרקטיביים והמתכונים העדכניים על מנת להפוך את חג השבועות לחגיגה אמיתית על טהרת מוצרי החלב והגבינה של תנובה.


גולת הכותרת של פעילות תשלובת החלב השנה הוא מבצע ארצי בו מתעתדת תנובה לחלק מעל מיליון שח לצרכנים. בחלקו הראשון של המבצע יחולקו פרסים כספיים ובהמשך תוגרל בין המשתתפים דירה חדשה ללא משכנתא בהלימה עם ערכי המותג – משפחתיות ובית.

אייל מליס, מנכ"ל תשלובת החלב של תנובה : "מוצרי תנובה נמצאים בכל בית בישראל. מתחילת השנה, וגם לקראת חג השבועות, אנו מרכזים את המשאבים היצרניים והשיווקיים שלנו במטרה להציע לצרכן מגוון פתרונות בהלימה למצב הכלכלי במשק. אנו ממשיכים ולמדים כל הזמן את התנהגות הצרכנים, שמבלים, נהנים ואוכלים כעת יותר בבית ועושים כל שביכולתנו על מנת להתאים מוצרים, מארזים ומבצעים לצרכים המשתנים".


"תוצאות מכר שבועות בשנים האחרונות כפי שעולות מנתוני סטורנקסט מוכיחות כי תנובה היא החברה המועדפת על הצרכנים בחג. שבועות זה תנובה, ובכוונתנו להוכיח זאת גם השנה ולחזק את העדפה זו של הצרכן." מוסיף מליס.


תשלובת החלב של תנובה היא היחידה מבין מתחרותיה שסיימה את המכר של חג השבועות בשנה שעברה עם עליה של 1.1 בנקודות % בנתח השוק לעומת שבוע רגיל.


השנה תתמקד החברה בקטגוריות הליבה ובאפשרויות הרבות הגלומות במוצריה כמרכיב מרכזי לארוחת החג.


בהמשך למהלך עידוד "ארוחה משפחתית בבית" איתו פתחה תנובה את השנה, המשיכה עם השקת גביעים משפחתיים חסכוניים של יופלה YYY והמהלך האחרון – השקת "סנדביץ" תנובה" – במסגרתו עודדה חלופה של סנדביץ' בריא וטעים עם גבינות על פני החלופות הקימות, גם המהלך המרכזי לחג השבועות יתמקד בתועלת וברווח המיידי שיכול לצמוח לצרכן מהשימוש במוצרי תנובה מבלי לשנות את הרגלי הצריכה שלו –כפי שבא לידי ביטוי ב "מבצע על חשבון הבית".


בנוסף, תחזיר למדף את "שוק הגבינות" לכבוד החג (מגוון גבינות מיוחדות במחיר ואריזה אטרקטיביים), תשיק את חוברת המתכונים השנתית המסורתית והפעם עם דגש גם על מתכוני חג משפחתיים השווים לכל כיס, ובין השאר גם תקיים תחרות בין הצרכנים על הרכבת מנה או מתכון מיוחד בתקציב מינימלי באתר השף הלבן.


המבצע המוביל את החג השנה הוא "מבצע על חשבון הבית". מדובר במבצע רחב היקף במהלכו מחלקת תנובה למעלה ממיליון ₪. במסגרת המבצע תינתן לצרכן האפשרות להרוויח אלפי שקלים ברכישת מגוון מוצרי החלב האהובים של תנובה, אותם הוא צורך באופן שוטף.


במסגרת המבצע, קונים ממגוון מוצרי תנובה, נרשמים להגרלה ונציגים מטעם החברה יגיעו לבתיהם של הצרכנים שעלו בגורל, ויעניקו 1,000 ₪ עבור כל מוצר חלב של תנובה שימצא במקרר או בבית. בנוסף, בהגרלה הגדולה והמסכמת של המבצע, תגריל תנובה בין המשתתפים פרס חלום ענק – דירה של י.ח. דימרי בשווי מאות אלפי שקלים.


המבצע יגובה בקמפיין 360 מעלות הכולל טלוויזיה, עיתונות קד"מ ופעילות ממוקדת בנקודות המכירה.


כמדי שנה, תנובה משיקה מוצרים יעודים לחג. השנה מושקים ערכה להכנת עוגת גבינה עם פירורים, גבינת שמנת מסדרת נפוליאון בטעם פלפל טוסקנה, מלית גבינה לבלינצ'ס % 4.5 שומן, ולאור הביקוש – מחזירה למדפים לזמן מוגבל את הגבינה לאפיה מסדרת השף הלבן. בנוסף, תנובה ממשיכה את חגיגת הגבינות המיוחדות במקררי החלב "שוק גבינות" – מבחר פלחי גבינות גורמה לאירוח במשקל אחיד ובמחיר אטרקטיבי במיוחד של עד 12.99 ₪ לפלח גבינה.


כבכל שנה, מפיצה תשלובת החלב של תנובה חוברת מתכונים מיוחדים. השנה, כמו ב3 השנים האחרונות בשת"פ עם מגזין "על השולחן". חוברת המתכונים המשפחתית תצורף לעיתונים היומיים ותכלול מתכונים משפחתיים שעברו מדור לדור ומעניקים את האווירה המשפחתית המושלמת לחג הביכורים. השנה, הושם דגש מיוחד כי מבחר המתכונים יכלול מתכונים קלי הכנה והמותאמים לכל כיס.


אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים